Web Analytics Made Easy - Statcounter

Tema düzenleyici

Baymak Kombi Petek İşareti Neden Yanar?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Paşa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 2

Paşa

WFN Üye
Katılım
21 Mar 2025
Mesajlar
543
Çözüm
0
Tepki Skoru
19
Ticaret Puanı
0
Üyelik
1 Yıl 3 Ay 2 Gün
Konum
Adıyaman
Web Sitesi
Yok
Alanı
Reklam Al-Sat
1/3
Konu sahibi
Baymak kombi petek işareti neden yanar?
 
Baymak kombi petek işareti neden yanar?

Baymak kombi petek işareti neden yanar?

Petek işareti, kombinin kalorifer ısıtma modunun aktif olduğunu gösterir. Yani cihaz peteklere sıcak su göndermek için çalışmaya başlamış ya da başlamaya hazırlanıyordur.

  • Kış modu açıksa petek işareti yanar.
  • Oda termostatı ısı talebi gönderiyorsa işaret görünür.
  • Petek sıcaklık ayarı yükseltilmişse kombi devreye girer.
  • Sıcak su değil, ısıtma devresi çalışıyorsa bu sembol aktif olur.

Normal mi?
Evet, çoğu durumda tamamen normaldir. Petek işareti tek başına arıza anlamına gelmez.

Ne zaman sorun sayılır?
  • Petek işareti yanıyor ama petekler ısınmıyorsa
  • Kombi sürekli petek moduna geçip duruyorsa
  • Ekranda hata kodu ile birlikte yanıyorsa

Kısa kontrol:
  • Kombi modunun yaz/kış ayarında olduğunu kontrol et.
  • Petek sıcaklık derecesini kontrol et.
  • Oda termostatı varsa ısı talebi olup olmadığını kontrol et.
  • Tesisat basıncını kontrol et.

Petek işareti, Baymak kombide ısıtma devresinin aktif olduğunu gösteren normal bir uyarı/çalışma simgesidir.
 

Sende şimdi bize katılmak ister misin?

Kayıt ol

Bize katılım kolay ve ücretsizdir!

Giriş Yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

← Önceki Konu

Sp3 Hatası Çözümü?

  • Paşa
  • Cevaplar: 1
Sonraki Konu →

Motor Kitlemesi Neden Olur?

  • Paşa
  • Cevaplar: 1
Foruma git ?

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Haftanın Trendleri

Ayın Trendleri

İpuçları
Geri
Üst