Web Analytics Made Easy - Statcounter

Tema düzenleyici

Baymak Kombide Hangi Modda Kullanılmalı?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Paşa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 2

Paşa

WFN Üye
Katılım
21 Mar 2025
Mesajlar
703
Çözüm
0
Tepki Skoru
19
Ticaret Puanı
0
Üyelik
1 Yıl 3 Ay 9 Gün
Konum
Adıyaman
Web Sitesi
Yok
Alanı
Reklam Al-Sat
1/3
Konu sahibi
Baymak kombide hangi modda kullanılmalı?
 
Baymak kombide hangi modda kullanılmalı?

Baymak kombide doğru kullanım modu mevsime göre seçilmelidir.

  • Kış aylarında: Kombiyi kış modu / kalorifer modunda kullanmalısın. Bu modda hem petekler ısınır hem de sıcak su çalışır.
  • Yaz aylarında: Kombiyi yaz modu / sadece sıcak su modunda kullanmalısın. Bu modda petekler devreye girmez, yalnızca musluk sıcak suyu çalışır.
  • Eco modu: Daha düşük tüketim için uygundur, ancak sıcak suyun gelmesi biraz daha uzun sürebilir.
  • Comfort modu: Sıcak suyu daha hızlı verir, fakat gaz tüketimi Eco moda göre biraz daha fazla olabilir.

Kışın petek sıcaklığı genelde 45-55°C arası yeterlidir. Çok soğuk havalarda 60°C seviyesine çıkarılabilir. Sıcak kullanım suyu için 40-45°C aralığı ideal kabul edilir.

En tasarruflu kullanım için kışın kombiyi sürekli aç-kapa yapmak yerine düşük-orta sıcaklıkta sabit çalıştırmak daha verimlidir.
 

Sende şimdi bize katılmak ister misin?

Kayıt ol

Bize katılım kolay ve ücretsizdir!

Giriş Yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

← Önceki Konu

Ana Ekrana Arama Motoru Ekleme Nasıl Yapılır?

  • Paşa
  • Cevaplar: 1
Sonraki Konu →

Buzdolabı Sensör Arızası Nasıl Anlaşılır?

  • Paşa
  • Cevaplar: 1
Foruma git ?

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Haftanın Trendleri

Ayın Trendleri

İpuçları
Geri
Üst