Web Analytics Made Easy - Statcounter

Tema düzenleyici

Baymak Lambert Kombi Kış Moduna Nasıl Alınır?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Paşa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 2

Paşa

WFN Üye
Katılım
21 Mar 2025
Mesajlar
663
Çözüm
0
Tepki Skoru
19
Ticaret Puanı
0
Üyelik
1 Yıl 3 Ay 7 Gün
Konum
Adıyaman
Web Sitesi
Yok
Alanı
Reklam Al-Sat
1/3
Konu sahibi
Baymak lambert kombi kış moduna nasıl alınır?
 
Baymak lambert kombi kış moduna nasıl alınır?

Baymak Lambert kombiyi kış moduna almak için paneldeki mod düğmesini veya seçim tuşunu radyatör simgesi olan konuma getirmen yeterli.

  • Kombi üzerindeki mod düğmesini veya mode tuşunu bul.
  • Ekranda ya da düğme üzerinde radyatör simgesi / musluk + radyatör simgesi görünene kadar seçim yap.
  • Kalorifer sıcaklığını genelde 40-60°C aralığına ayarla.
  • Petek vanalarının açık olduğundan emin ol.
  • Kombi su basıncı soğukken yaklaşık 1 - 1.5 bar arasında olmalı.

Sadece musluk simgesi aktifse kombi yaz modundadır; radyatör simgesi aktif olduğunda kış moduna geçmiş olur.
 

Sende şimdi bize katılmak ister misin?

Kayıt ol

Bize katılım kolay ve ücretsizdir!

Giriş Yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

← Önceki Konu

Bir Sorun Oluştu Tekrar Deneyin Ne Demek?

  • Paşa
  • Cevaplar: 1
Sonraki Konu →

Buderus Bar Sensörü Arızası Nasıl Anlaşılır?

  • Paşa
  • Cevaplar: 1
Foruma git ?

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Haftanın Trendleri

Ayın Trendleri

İpuçları
Geri
Üst