Web Analytics Made Easy - Statcounter

Tema düzenleyici

Daikin Kombide Basınç Odasına Hava Basılır mı?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Paşa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 2

Paşa

WFN Üye
Katılım
21 Mar 2025
Mesajlar
597
Çözüm
0
Tepki Skoru
19
Ticaret Puanı
0
Üyelik
1 Yıl 3 Ay 4 Gün
Konum
Adıyaman
Web Sitesi
Yok
Alanı
Reklam Al-Sat
1/3
Konu sahibi
Daikin kombide basınç odasına hava basılır mı?
 
Daikin kombide basınç odasına hava basılır mı?

Kısa cevap: Hayır, basınç odasına hava basılmaz.

Neden: Daikin kombide basınç odası, yanma ve atık gaz akışının doğru çalıştığı kapalı bir bölümdür. Buraya dışarıdan hava basmak cihazın dengesini bozabilir, arıza oluşturabilir ve güvenlik riski çıkarabilir.

Doğru işlem:
  • Basınç odasında kir, kurum veya tıkanıklık varsa cihaz kapatılır.
  • Yetkili servis tarafından fan, presostat, hortumlar ve baca hattı kontrol edilir.
  • Temizlik gerekiyorsa uygun ekipmanla ve üretici prosedürüne göre yapılır.

Uyarı: Bu bölüme rastgele hava vermek cihazın güvenli çalışmasını bozabileceği için doğru yöntem değildir.

Sonuç: Basınç odasına hava basmak uygun değildir ve yapılmamalıdır.
 

Sende şimdi bize katılmak ister misin?

Kayıt ol

Bize katılım kolay ve ücretsizdir!

Giriş Yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

← Önceki Konu

Alarkoda Reset Nerede Yazar

  • Paşa
  • Cevaplar: 1
Sonraki Konu →

Iphone Whatsapp Bildirim Gelmiyor Reddit?

  • Paşa
  • Cevaplar: 1
Foruma git ?

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Haftanın Trendleri

Ayın Trendleri

İpuçları
Geri
Üst