Web Analytics Made Easy - Statcounter

Tema düzenleyici

Eco Mu Daha İyi Comfort Mu?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Paşa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 2

Paşa

WFN Üye
Katılım
21 Mar 2025
Mesajlar
666
Çözüm
0
Tepki Skoru
19
Ticaret Puanı
0
Üyelik
1 Yıl 3 Ay 7 Gün
Konum
Adıyaman
Web Sitesi
Yok
Alanı
Reklam Al-Sat
1/3
Konu sahibi
Eco mu daha iyi comfort mu?
 
Eco mu daha iyi comfort mu?

Kısa cevap: Günlük kullanımda ve yakıt tasarrufunda Eco, daha rahat ve dengeli sürüşte Comfort daha iyidir.

  • Eco mod: Yakıt tüketimini düşürür, gaz tepkisini yumuşatır, klima ve motor performansını daha ekonomik çalıştırır.
  • Comfort mod: Daha dengeli sürüş sağlar, gaz tepkisi Eco’ya göre daha canlıdır, konfor odaklıdır.

Şehir içinde az yakmak istiyorsan Eco, uzun yol veya daha rahat kullanım istiyorsan Comfort daha mantıklıdır.
 

Sende şimdi bize katılmak ister misin?

Kayıt ol

Bize katılım kolay ve ücretsizdir!

Giriş Yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

← Önceki Konu

Klima Ch24 Hatası Neden Olur?

  • Paşa
  • Cevaplar: 1
Sonraki Konu →

Bir Sorun Oluştu Tekrar Deneyin Ne Demek?

  • Paşa
  • Cevaplar: 1
Foruma git ?

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Haftanın Trendleri

Ayın Trendleri

İpuçları
Geri
Üst