Web Analytics Made Easy - Statcounter

Tema düzenleyici

Ekran Büyütme Tuşu Hangisi?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Paşa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 2

Paşa

WFN Üye
Katılım
21 Mar 2025
Mesajlar
547
Çözüm
0
Tepki Skoru
19
Ticaret Puanı
0
Üyelik
1 Yıl 3 Ay 2 Gün
Konum
Adıyaman
Web Sitesi
Yok
Alanı
Reklam Al-Sat
1/3
Konu sahibi
Ekran büyütme tuşu hangisi?
 
Ekran büyütme tuşu hangisi?

Kısa cevap: Ekran büyütme için genelde Ctrl + + kullanılır.

  • Büyütme: Ctrl + +
  • Küçültme: Ctrl + -
  • Varsayılana dön: Ctrl + 0

Not: Bazı bilgisayarlarda ayrıca tarayıcı ayarlarından veya touchpad/kısayol tuşlarından da ekran yakınlaştırma yapılabilir.

Ekran büyütme işlemi çoğu programda Ctrl + + ile yapılır.
 

Sende şimdi bize katılmak ister misin?

Kayıt ol

Bize katılım kolay ve ücretsizdir!

Giriş Yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

← Önceki Konu

Iphone Kişi Kartı Aradığımda Gözükmüyor?

  • Paşa
  • Cevaplar: 1
Sonraki Konu →

Iphone'da Premium SMS Neden Kapalı?

  • Paşa
  • Cevaplar: 1
Foruma git ?

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Haftanın Trendleri

Ayın Trendleri

İpuçları
Geri
Üst