Web Analytics Made Easy - Statcounter

Tema düzenleyici

Iphone Whatsapp Bildirim Gelmiyor Reddit?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Paşa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 2

Paşa

WFN Üye
Katılım
21 Mar 2025
Mesajlar
595
Çözüm
0
Tepki Skoru
19
Ticaret Puanı
0
Üyelik
1 Yıl 3 Ay 4 Gün
Konum
Adıyaman
Web Sitesi
Yok
Alanı
Reklam Al-Sat
1/3
Konu sahibi
Iphone whatsapp bildirim gelmiyor reddit?
 
Iphone whatsapp bildirim gelmiyor reddit?

Kısa özet

iPhone’da WhatsApp bildirimlerinin gelmemesi genelde bildirim izni, Odak Modu, arka plan yenileme veya uygulama içi bildirim ayarı kaynaklı olur.

Net çözüm

  • Ayarlar > Bildirimler > WhatsApp yolundan Bildirimlere İzin Ver seçeneğini aç.
  • Ayarlar > Odak bölümünde Rahatsız Etmeyin ve diğer odak modlarını kapat ya da WhatsApp’ı izinli uygulamalara ekle.
  • Ayarlar > Genel > Arka Planda Uygulama Yenile kısmında WhatsApp’ı aç.
  • WhatsApp içinde Ayarlar > Bildirimler kısmından mesaj ve grup bildirimlerini kontrol et.
  • iPhone’u ve WhatsApp’ı güncelle.
  • Sorun devam ederse WhatsApp’ı silip yeniden kurmadan önce yedek al.

Kısa not

Reddit’te de bu sorun sıkça yazılıyor; çoğu durumda çözüm, iPhone bildirim iznini ve Odak Modu ayarlarını düzeltmek oluyor.

Kesin sonuç

Bu adımlar uygulandığında iPhone WhatsApp bildirim sorunu çoğu durumda düzelir.
 

Sende şimdi bize katılmak ister misin?

Kayıt ol

Bize katılım kolay ve ücretsizdir!

Giriş Yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

← Önceki Konu

Daikin Kombide Basınç Odasına Hava Basılır mı?

  • Paşa
  • Cevaplar: 1
Sonraki Konu →

Press To Unlock Ne Demek?

  • Paşa
  • Cevaplar: 1
Foruma git ?

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Haftanın Trendleri

Ayın Trendleri

İpuçları
Geri
Üst