Web Analytics

Haber Karşınızda Mercedes'in 7.500$'lık elektrikli bisikleti

  • WebmasterForum.Net içerisinde paylaşım yapmakta tamamen özgürsünüz! Detaylar için İçerik Oluşturma Duyurusu! konumuza göz atabilirsiniz.

Graveworm

Kayıtlı Üye
Konular
60
Mesajlar
202
Tepki Skoru
175
Konum
Bartın
Meslek
İçerik Yöneticisi
Mercedes-AMG F1® Rallye Edition 750 Elektrikli Bisiklet, Mercedes-AMG Petronas Formula 1 Takımı ile California merkezli N+ Bikes iş birliğiyle tasarlanmış, motor sporlarından ilham alan yüksek performanslı bir e-bisiklet. Bu model, özellikle teknolojik yenilikleri ve yarış odaklı tasarımıyla dikkat çekiyor. İşte detaylar:

Teknik Özellikler:
  • Motor: 750W gücünde bir arka tekerlek göbek motoru. Bu motor, Normal, Sport, Sport Plus ve Race olmak üzere dört farklı güç modu sunuyor ve maksimum 28 mph (yaklaşık 45 km/s) hız desteği sağlıyor.
  • Vites Sistemi: Pinion C1.9 Smart.Shift elektronik vites kutusu. Otomotiv mühendisliğinden esinlenen bu sistem, 0.2 saniyede vites değişimi yapabiliyor ve ağır pedallama altında bile sorunsuz çalışıyor. Dayanıklı ve düşük bakım gerektiren bir yapıya sahip.
  • Batarya: Çerçeveye entegre 48V batarya, tek şarjla 70 mil (yaklaşık 112 km) menzil sunuyor. Ayrıca opsiyonel ikinci bir batarya, sele borusuna yerleştirilerek menzili artırabiliyor, ancak bataryalar kolayca çıkarılabilir değil.
  • Ekran: 5.5 inçlik entegre bir ekran, tek parça alaşımlı gidonda yer alıyor. Bu ekran, hız, batarya seviyesi gibi telemetri verilerini gösteriyor ve bisiklet ile kask kontrollerini parmaklarınızın ucuna getiriyor.
  • Süspansiyon: 80mm’lik ön süspansiyon çatalı, engebeli yollarda konfor sağlıyor.
Tasarım ve Ekstralar:
  • Çerçeve: Yarış esintili aerodinamik tasarım, özel şekillendirilmiş borularla (alt boru, baş boru, zincir ve sele destekleri) hem sürüş kalitesini hem de performansı artırıyor. Petronas yeşili (turkuaz) vurgular, F1 hayranlarını cezbediyor.
  • Kask: Fiyata dahil Bluetooth bağlantılı akıllı kask, çarpışma algılama (kaza anında SMS ile bildirim), ışık sensörlü ön far, fren lambaları ve başparmakla kontrol edilen sinyal lambaları gibi özelliklerle geliyor. Ayrıca, güneş gözlüğüne gerek kalmadan kullanılabilen savaş pilotu tarzı bir vizör de mevcut.
  • Fiyat: ABD’de başlangıç fiyatı 7.500 USD civarında. Türkiye’de resmi satış olmaması durumunda ithalat masraflarıyla bu rakam artabilir.
Performans ve Kullanım:
Bu bisiklet, özellikle zorlu arazilerde ve performans odaklı sürüşlerde öne çıkıyor. Elektronik vites sistemi ve güçlü motoru, yokuşlarda veya değişken koşullarda avantaj sağlıyor. Ancak, bataryaların kolayca çıkarılamaması, şarj etme veya soğuk havalarda iç mekâna taşıma açısından pratiklikte bazı sınırlamalar getirebilir. Ayrıca, 750W motoruyla bazı bölgelerde yasal sınıflandırmalara dikkat etmek gerekebilir.

 

Ekli dosyalar

  • 1.webp
    1.webp
    23,9 KB · Görüntüleme: 8
  • 2.webp
    2.webp
    5,7 KB · Görüntüleme: 7
  • 3.webp
    3.webp
    20,3 KB · Görüntüleme: 7
  • 4.webp
    4.webp
    13 KB · Görüntüleme: 7
  • 5.webp
    5.webp
    7,7 KB · Görüntüleme: 7
  • 6.webp
    6.webp
    10,3 KB · Görüntüleme: 8
Yalnız aşırı iyiymiş. Türkiye'ye gelirse 750W motor dediğiniz gibi biraz sorun olabilir yasal düzenleme var mı bununla ilgili bakmak lazım. Paylaşım için teşekkür ederim hocam.
 
Elektrikli bisikletlere ayrı bir gıcığım. Bisiklet kavramından çıkıyor, ne alaka? Hiçbir efor sarfetmeden öylece gidiyor.

Bu arada 7500 dolara yurtdışında muhteşem yarış bisikletleri var.
 
46526038_997525473782938_4994751905289732096_n.webp


Raleigh Ave Aspire 700C/55Cm İngiliz üreticisi

Fiyatlar yükselmiş epey 17000 TL etiket koymuşlar.
Kırmızı renk bu türlerde çok güzel duruyor. Yakışıyor
Yarış bisikletlerine meraklıydım. Pek rahat değiller, olamayabiliyorlar, sele ve gidon tutuşları olarak.
Merak ve tercih, asfalt düzgün yol sportif türündeler. Asfalt dışı engebeli arazi ve bozuk zeminde uygun kaçmıyorlar.
Yalnız dikkatimi çeken çamurlukları kaldırmışlar tamamen. Önceden çamurluklar bulunuyordu. İsteğe göre kaldırmak isteyen sökebiliyordu.
 

Ekli dosyalar

  • raleigh-ave-aspire-700c55cm-kirmizi-ef85.webp
    raleigh-ave-aspire-700c55cm-kirmizi-ef85.webp
    96,4 KB · Görüntüleme: 5
Son düzenleme:
@neptune aslında yarış bisikletleri rahat geliyor belirli süreden sonra, özel taytı, forması vs. oldukça iyi oluyor. Diğer türlü gravel, mtb falan bindiğinde bunlar neden gitmiyor diyorsun. Ben seviyordum yarış bisikletini.
 
Alışmaya bağlı, gitmiyor demiyorum.
Bugün alacak olsam yine yarış bisikleti tercih ederdim.
Yarış bisikletine atlayın tek başına ve arkadaşlar ile günde 10-20 km veya üzerinde sürüş yapın. Gayet zevkli geçecektir.
Yalnız önemli bir kural var yarış bisikletleri için: Düşmeyeceksiniz. Ne yapıp edin düşmeyin. (Asfalt ve beton yol faktörü}
Asfalt düzgün yol, hız pratiklik açısından gayet uygunlar.
Bahsettiğim toprak bozuk yollar, engebeli arazi türü kullanımı tercih edenler açısından pek uygun olmayacağı
 
Son düzenleme:
Alışmaya bağlı, gitmiyor demiyorum.
Bugün alacak olsam yine yarış bisikleti tercih ederdim.
Yarış bisikletine atlayın tek başına ve arkadaşlar ile günde 10-20 km veya üzerinde sürüş yapın. Gayet zevkli geçecektir.
Yalnız önemli bir kural var yarış bisikletleri için: Düşmeyeceksiniz. Ne yapıp edin düşmeyin. (Asfalt ve beton yol faktörü}
Asfalt düzgün yol, hız pratiklik açısından gayet uygunlar.
Bahsettiğim toprak bozuk yollar, engebeli arazi türü kullanımı tercih edenler açısından pek uygun olmayacağı
Hocam şükür düşmedim, kilitli pedal kullanırkende hiç düşmedim kendimden kaynaklı tabii bunlar ama tramway yolunda yağmurda kaymıştı bisiklet😂
 

Etkileşim için üye olun ya da giriş yapın!

Kayıt ol

Bize katılım kolay ve ücretsizdir!

Giriş Yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Bu konuyu görüntüleyenler

  • Geri
    Üst